Friday 12 April 2013

Wadah Penyampaian Ilmu

As salam wbt,

Sedaya upaya saya mencari masa untuk merealisasikan impian saya untuk membuat blog disebalik kesibukan harian yang saya lalui pada ketika ini. Saya akan cuba untuk memaksimumkan penyampaian ilmu dengan kaedah dan bahasa yang paling mudah untuk para pembaca memahami. Dari semasa ke semasa akan saya perbaiki kaedah penyampaian dan kaedah penulisan agar blog ini tidak begitu membosankan. :)

Besar harapan saya untuk mendidik atau membentuk masyarakat kita hari ini ke arah yang lebih berjiwa penyayang terhadap haiwan-haiwan di sekeliling kita di samping kita melaksanakan tanggungjawab kita sebagai khalifah ALLAH di muka bumi. In Sha Allah.



Salam Sayang,

Dr. Nurul Ashikin Binti Sapian
D.V.M. UPM

Klinik Haiwan Kampar
No 6, Jalan Siswa,
Taman Kampar Siswa,
31900 Kampar,
Perak.

05-4652949

FB: KLINIK HAIWAN KAMPAR

Hari cuti: Jumaat

1 comment:

  1. hi Tambang adalah anjing biasa. Sekiranya sakit, ia tidak akan makan atau minum. Bolehkah ia dirawat?

    ReplyDelete